Jos op bezoek in La Butte Aux Bois.

Luxery for the Lady's

Jos jong gij hebt iets gemist, spijtig dat ge er niet bij kon zijn.
Ziek zijn op zo ene schone dag als gisteren is nie fijn hé Jos!

Maar ik heb onze naam alle eer aan gedaan. Zeg wel alsjeblieft niks tegen ons Maria dat ik daar ben geweest hé. Want als ze die foto's toevallig zou zien ga ik er flink van langs krijgen en kan ik de eerste weken zelf mijn bokes met choco smeren.

Daar was veel volk jong. En schoon volk, amaai niet. En ja, ge kunt het zien hé, ze wilde weer allemaal met me op de foto.

Ik had weer touch. Ja, der ware een paar madamen enfin, hiel schoon madamen en die liepen den hiele tijd op die witte tapiplain op en af naar mij te zoeken, en iedere keer deden die iets anders oan.

Ik vond die zo ook al schoon genoeg hé, moesten die niet iedere keer iets anders oan doen en dan ook nog een van die hiel schoon kleedches, amaai niet.

En dan was er ook nog dien met zijn brillen van Cuyx die mij ene bril wou verkopen, ma benne kik kontent met onze bril hé Jos. Hij had er pertank hiel schoene mee genome. Kijk maar op de foto. Ik heb gezegd dat wij daar same over moeten beslissen hé Jos, als we ene nieuwe bril kopen en dat we dat toch eerst oan ons Maria vroage!

Geen opmerkingen: